Гра в житті vs гра в життя. Із відкритого засідання Міжрегіональної творчої групи учителів словесності «Ключ до слова»

Гра в житті vs гра в  життя. Із відкритого засідання Міжрегіональної творчої групи учителів словесності «Ключ до слова»

1–2 листопада у м. Кременчук відбулося відкрите засідання Міжрегіональної творчої групи учителів словесності «Ключ до слова», до якого долучилася «Всесвітка» в особі її головного редактора Валентини Снєгірьової.

Тема засідання була провокативно-креативною: «Гра в житті vs гра в  життя, або спроба літературознавчого аналізу нововведених творів». Усе «в ключі» господині кременчуцької групи – Ірини Горобченко. Яких тільки форм групової роботи вона не вигадала для гостей! Тут і педагогічна майстерня, і ерудит-клуб, і науково-методичний сервіс! А ще – екскурсії до Кременчуцької арт-галереї та свічкового заводу, перегляд вистави у місцевому театрі комедії «МО». Скориставшись висловом «великого комбінатора», під чиїми гаслами відбувалася кожна подія зустрічі, підсумуємо: «Скільки спогадів! Скільки інтриг! Скільки таланту!»

Список учасників і їхніх «внесків» додається:

Скиба Ірина. Методи і прийоми розвитку літературної компетенції на уроках словесності.

Онищенко Ольга.  Медіаграмотність і література. Кіночитання на уроках літератури (В.В.Биков «Альпійська балада»)

Горобченко Ірина. Воркшоп «Живий малюнок моєї душі»

Каєнко Олександр. Гральний майданчик, або Колізей для юного гладіатора (сучасне прочитання оповідання оповідання Рея Бредбері «Гральний майданчик»)

Омельченко Лариса. Інтелектуалізована музика як ознака герметизованого тексту

Снєгірьова Валентина. Використання елементів кліпового мислення на уроках зарубіжної літератури (І. Бунін. «Легкий подих»)

Тіхоненко  Світлана. Науковий аналіз сучасної підліткової літератури

Вітко Марина. Невигойна гра слів (шкільне прочитання поезії А. Маргул-Шперберга)

Шевченко Оксана. Інтелектуальний турнір «Степовий вовк». Дві душі, дві долі, дві правди.

Лукʼяненко Тетяна. «Хмара слів» як засіб візуального аналізу тексту.

Артеменко Наталія. Доля «говорющої» риби у світі (до аналізу казки-притчі Емми Андієвської «Говорюща риба»)

Чоловська Ольга. Гра як елемент уроку літератури.

Ці та інші матеріали читайте в наступних номерах нашого журналу.

Гра в житті vs гра в  життя. Із відкритого засідання Міжрегіональної творчої групи учителів словесності «Ключ до слова»
Опубліковано 2018-11-06 19:42:00

Останні новини

Чи знаєте ви Миколу Гоголя? Усний журнал

Чи знаєте ви Миколу Гоголя? Усний журнал

Читати

Вікі-уроки допоможуть подолати проблему стосунків батьків і дітей

Вікі-уроки допоможуть подолати проблему стосунків батьків і дітей

Читати

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Читати