Популяризація STEM-освіти: етапи, форми, методи та засоби

Популяризація STEM-освіти: етапи, форми, методи та засоби

Темою «Інформаційного збірника для директора школи та завiдувача дитячого садка» (№ 10, 2018) є «STEM-освіта: стратегія упровадження». Серед матеріалів, підготовлених працівниками ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», зокрема Концепція STEM-освіти в Україні (Проект), Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік, Положення про STEM-центр (Проект), Глосарій термінів STEM-освіти та лайфхаки для вчителів.

Олена Патрикеєва, начальник відділу STEM-освіти, Наталія Гончарова, старший науковий співробітник, Ірина Василашко, завідувачка сектору підготовки вчителів STEM-освіти, Лариса Булавська, методист цього сектору – автори зірника – вважають STEM одним з інноваційних напрямів. Під час упровадження STEM-освіти важливим є загальне бачення стратегії, етапів, форм, методів, засобів, прийомів та кінцевого результату. Тому працівниками відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» було розроблено план заходів з упровадження цього напряму. І разом із науковцями й фахівцями за напрямами STEM, залученими з різних установ України, розроблено Проект Концепції STEM-освіти в Україні, Проект Положення про STEM-центр, Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти України у 2018/2019 навчальному році. Це основні нормативно-правові документи, що покликані регулювати етапи впровадження STEM-освіти в Україні та розкривають теоретичні й практичні аспекти впровадження STEM-освіти, особливості, проблеми та перспективи застосування сучасних технологій. 

Особлива увага приділена підготовці кадрів та освіті дорослих, зокрема, формуванню професійної компетентності вчителів/викладачів закладів освіти, які впроваджують напрями STEM-освіти. В Україні відкриваються STEM-центри, STEM-лабораторії, що як локально, так і віртуально роблять сучасне обладнання та інноваційні програми більш доступними для дітей, зацікавлених у дослідницькій діяльності. Новітнім ресурсом з питань упровадження STEM-освіти в Україні, що сприятиме активізації інноваційного розвитку предметів природничо-математичного циклу, технологій, програмування, робототехніки та науково-дослідної роботи в закладах освіти є Віртуальний STEM-центр.

Підготовлені матеріали будуть корисними всім тим, хто досліджує і стежить за інноваціями в освіті та активно впроваджує їх у своїй професійній діяльності, а саме: науковцям, керівникам та працівникам навчальних закладів, інститутів післядипломної освіти, всіх ланок системи освіти, докторантам, аспірантам, студентам та іншим зацікавленим фахівцям.

Докладніше про це читайте в «Інформаційному збірнику для директора школи та завiдувача дитячого садка» (№ 10, 2018)

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна, долучившись до загальнодоступної групи «Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка» на Фейсбуці.

 

 

Опубліковано 2018-11-07 10:49:14

Останні новини

Чи знаєте ви Миколу Гоголя? Усний журнал

Чи знаєте ви Миколу Гоголя? Усний журнал

Читати

Вікі-уроки допоможуть подолати проблему стосунків батьків і дітей

Вікі-уроки допоможуть подолати проблему стосунків батьків і дітей

Читати

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Читати