«Запах думки» Роберта Шеклі: спроба герменевтичного аналізу

«Запах думки» Роберта Шеклі: спроба герменевтичного аналізу

Літературна герменевтика – найдавніша та найефективніша методологія практичного літературознавства. Її завдання відповідають пізнавальним запитам читачів. Вона визначає інтерпретаційні стратегії та способи прочитання і тлумачення художньо-словесних явищ, застосовуючи які, можна на фаховому рівні розглядати літературні твори, одержуючи від того естетичне задоволення і необхідні знання для культурного вдосконалення.

Спробу герменевтичного аналізу оповідання Роберта Шеклі «Запах думки» здійснила Віталіна Козієва, учителька Іверської ЗОШ І–ІІІ ступенів. Матеріал надрукований у «Всесвітній літературі в сучасній школі»  (№ 10, 2018), дасть змогу зробити урок із вивчення оповідання Р. Шеклі «Запах думки» пізнавальним та таким, що сприятиме роздумам підлітків. Від учня не вимагається завчена відповідь, він може помилятися, робити висновки, виправляючи власні помилки. Важливо, щоб нові знання викладалися не як готова інформація, а щоб діти брали участь у дискусії, під час якої має відбутися складний, суперечливий пошук і відкриття істини. 

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці. 

Опубліковано 2018-11-29 16:30:00

Останні новини

Уроки з власним ароматом

Уроки з власним ароматом

Читати

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Читати

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Читати