Як написати роман «Злочин і кара»: 11 порад автору

Як написати роман «Злочин і кара»: 11 порад автору

Вивченню літературного твору в старшій школі передує опрацювання  історії його створення, яку потрібно викласти якомога цікавіше, мотивуючи учнів до читання. Спробуйте на уроці створити товариство літераторів-початківців, визначити передумови, обставини та стимули для творчості. А почніть із запитань, як-от: мрієте написати роман? Та ще й такий, що обов’язково стане класикою літератури? Проте вам здається, що це надскладне, непосильне завдання?

Сучасний естонський науковець Роман Лейбов, доцент Тартуського університету, доктор філології, спираючись на власні дослідження та світовий досвід, склав 11 порад авторові роману «Злочин і кара». Зі статті, надрукованій у  «Всесвітній літературі в сучасній школі»  (№ 11, 2018), ви дізнаєтесь, як вам прислужаться газети, навіщо потрібен новенький зошит, як домовитись із видавцем, та ще кілька секретів, що ведуть до успіху. Чи напишуть ваші учні романи – питання відкрите. Проте їх неодмінно захопить такий урок.  

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці.

 

Опубліковано 2018-12-11 16:30:00

Останні новини

Біблія. Еволюція моралі. Матеріали до уроку зарубіжної літератури

Біблія. Еволюція моралі. Матеріали до уроку зарубіжної літератури

Читати

Навчання за мережевою формою дасть змогу будувати індивідуальну траєкторію освіти школярів, – Лілія Гриневич

Навчання за мережевою формою дасть змогу будувати індивідуальну траєкторію освіти школярів, – Лілія Гриневич

Читати

Не підвозте мені воза, бо я не вчорашній, або Фразеологія перекладів Миколи Лукаша

Не підвозте мені воза, бо я не вчорашній, або Фразеологія перекладів Миколи Лукаша

Читати