Крок до НУШ: 4 ранкові зустрічі з Томом Сойєром

Крок до НУШ: 4 ранкові зустрічі з Томом Сойєром

Ранкові зустрічі  у початковій школі дають змогу створити позитивну атмосферу в класі на весь час перебування дітей у школі. А невже немає потреби привітати одне одного, вислухати думки друзів, щось обговорити у середній школі? Безперечно, таке налаштування на початку уроку просто необхідне!

Такі заняття дають змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднують дитячий колектив, вважає Алла Іващенковчителька зарубіжної літератури, заступник директора Лутовинівської ЗШ І–ІІ ступенів Козельщинського району, вчитель-методист. А тому вона розробила «Ранкові зустрічі з Томом Сойєром»: «Марк Твен та його славетний герой», «Том Сойєр та Гекльберрі Фінн», «Американське життя» та «Час сміятися».

 За допомогою матеріалу, що вийде у «Всесвітній літературі в сучасній школі» № 1, 2019,  діти навчаться дбати про себе та інших, висловлювати свої думки так, щоб їх зрозуміли, уважно слухати, усвідомлять особисту цінність та відчують себе частиною колективу.

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

За ілюстрацію кадр із фільму "Пригоди Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна"

 

 

Опубліковано 2018-12-27 17:45:00

Останні новини

Уроки з власним ароматом

Уроки з власним ароматом

Читати

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Читати

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Читати