10 стратегій для розвитку критичного мислення на уроках

10 стратегій для розвитку критичного мислення на  уроках

У  журналі «Всесвітня література в сучасній школі» № 3 (2018) ви знайдете опис, алгоритми роботи та принципи використання таких методів і прийомів, як-от Сенкан, Гронування, Щоденник подвійних нотаток, Запитання до автора, Кола Венна, Порушена послідовність, Віриш – не віриш, Ключові слова, Кошик і Кубування. У чітко структурованому матеріалі докладно виписані принципи й етапи використання цих прийомів на прикладі роману Е. Портер «Полліанна».  У матеріалі є готові схеми й таблиці.

Завдяки таким технологіям знання засвоюються набагато краще, адже  інтерактивні методи розраховані не на запам’ятовування, а на вдумливий, творчий процес пізнання світу, на окреслення проблеми та пошук її розв’язання, впевнена Тетяна Смерчинська,  вчителька зарубіжної літератури Солоницької ЗОШ І–ІІІ ступенів, Полтавська область.

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.
Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

Опубліковано 2019-01-09 17:15:00

Останні новини

Товстий і тонкий, або Про людську гідність

Товстий і тонкий, або Про людську гідність

Читати

Портрет Доріана Грея: краса чи мораль?

Портрет Доріана Грея: краса чи мораль?

Читати

Звернення Профспілки до влади щодо підвищення зарплати педагогам – дошкільникам, позашкільникам

Звернення Профспілки до влади щодо підвищення зарплати педагогам – дошкільникам, позашкільникам

Читати