Мольєр. «Міщанин-шляхтич». 8 методів перевірки знань

Мольєр. «Міщанин-шляхтич». 8 методів перевірки знань

Для глибокого дослідження на уроці комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич», скористайтесь додатковим матеріалом, який ви знайдете в квітневому номері  «Всесвітньої літератури в сучасній школі» (4, 2018). Прийом «Знайди відповідності», дослідницьке завдання, рольова гра, інсценування, вікторина «Кому належать слова?», стратегія «Асоціативне гроно рис характеру», кросворд – цікаві форми й методи навчання пропонує Надія Баляльова, вчителька зарубіжної літератури Солонівської ЗОШ І–ІІ ступенів, Закарпатська область.

Ось, зокрема, один із прийомів – бліц-опитування:

  • панівний напрям французької літератури XVII ст.;
  • головний теоретик класицизму;
  • французький король, який проголосив: «Держава – це я!»;
  • драматург, представник французького класицизму;
  • засновник Французької академії;
  • класицисти вважали, що … людини має перемагати пристрасті.

Маєте відповіді? Звісно! А ваші учні?

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.
Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

Опубліковано 2019-01-10 17:15:00

Останні новини

Павло Мовчан: «Перед Словом усі рівні». До 80-річчя від дня народження

Павло Мовчан: «Перед Словом усі рівні». До 80-річчя від дня народження

Читати

12 липня – 75 років від дня народження Ульфа Старка. Кілька цитат для творчих читачів

12 липня – 75 років від дня народження Ульфа Старка. Кілька цитат для творчих читачів

Читати

Феномен емоційного інтелекту.  Технологія розвитку

Феномен емоційного інтелекту. Технологія розвитку

Читати