Хмара слів як засіб візуалізації тексту

Хмара слів як засіб візуалізації тексту

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмари слів можна візуально відтворити певний матеріал у цікавий, незвичний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.

Залучення цього методу доречне на уроках будь-якої навчальної дисципліни.  Можливості ж використання хмари слів  на уроці літератури – безмежні:

  • у хмару можна зашифрувати  тему та епіграф уроку, які учні мають визначити; 
  • за хмарками літературних тегів можна легко знайти героїв творів;
  • хмара може слугувати опорним конспектом для ознайомлення з  новим матеріалом чи його узагальненням, а також для вивчення біографії письменника;
  • можна запропонувати дітям прочитати в хмарі головне запитання, на яке треба знайти відповідь протягом уроку; 
  • скласти розповідь про героя, використовуючи якомога більше слів з  хмари; 
  • за хмаринкою тегів можна відновити сюжет твору;
  • упізнати твір за текстом та ще багато чого.

Про використання хмарок слів на уроках, про створення хмар за допомогою різних сервісів з покроковими інструкціями, коментарями та ілюстраціями читайте у  «Всесвітній літературі в сучасній школі» № 2, 2019.  Матеріал, керуючись власним досвідом, підготувала Ольга Горобченко, вчителька англійської мови Кременчуцького ліцею № 6 «Правобережний». Завдяки матеріалу ви дізнаєтесь, які переваги та недоліки мають сервіси, та навчитесь використовувати їхні можливості повною мірою. 

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.
Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

Опубліковано 2019-01-31 17:56:00

Останні новини

Біблія. Еволюція моралі. Матеріали до уроку зарубіжної літератури

Біблія. Еволюція моралі. Матеріали до уроку зарубіжної літератури

Читати

Навчання за мережевою формою дасть змогу будувати індивідуальну траєкторію освіти школярів, – Лілія Гриневич

Навчання за мережевою формою дасть змогу будувати індивідуальну траєкторію освіти школярів, – Лілія Гриневич

Читати

Не підвозте мені воза, бо я не вчорашній, або Фразеологія перекладів Миколи Лукаша

Не підвозте мені воза, бо я не вчорашній, або Фразеологія перекладів Миколи Лукаша

Читати