5 комунікативно-ситуативних вправ проти шкідливих звичок

5 комунікативно-ситуативних вправ проти шкідливих звичок

Важливе місце серед життєво-ключових компетентностей учня має здоров’язберігальна компетентність, яка спрямована на забезпечення, збереження і зміцнення здоров’я, фізичного стану і досконалість зовнішнього вигляду, підвищення фізичної, трудової активності, творчої енергії та сприяє соціальному, духовному і психічному здоров’ю учнів. Реалізувати її на уроці можна, застосувавши комунікативно-ситуативні вправи за такою моделлю:

  • життєва ситуація;
  • мотивація комунікативних дій;
  • мовне завдання;
  • форма, вид, модель пред’явлення інформації.

Така модель чітко орієнтує на вид висловлювання, потребує від учнів самостійного обрання мовних засобів відповідно до завдання мовного спілкування, дає змогу включати засвоєні знання в діяльність спілкування.

Докладніше про те, як досягти результату, ви прочитаєте у  «Всесвітній літературі в сучасній школі» № 2, 2019.  Крім того, авторка матеріалу Світлана Дворнік, викладач зарубіжної літератури Полтавського базового медичного коледжу, розробила 5 вправ, спрямованих на запобігання наркоманії, алкоголізму, ігроманії тощо, які варто використати на уроці та, можливо, убезпечити дітей від необачного вчинку.

 Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.
Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

Опубліковано 2019-02-05 17:30:00

Останні новини

Завдання із зарубіжної літератури до ДПА у 9 класі

Завдання із зарубіжної літератури до ДПА у 9 класі

Читати

Система контрольних робіт для 6 класу

Система контрольних робіт для 6 класу

Читати

РОЗІГРАШ Е-ПЕРЕДПЛАТИ НА ДРУГЕ ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ!

РОЗІГРАШ Е-ПЕРЕДПЛАТИ НА ДРУГЕ ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ!

Читати