Методичний посібник. Микола Гоголь. «Ревізор»

Методичний посібник. Микола Гоголь. «Ревізор»

У  «Всесвітній літературі в сучасній школі» (2, 2019) надруковано матеріал, що охоплює всі теми з вивчення комедії «Ревізор»: творчу та сценічну історію комедії, культурні пам'ятки та пам'ятники, жанр, персонажів твору, містить опитування та самостійні роботи.

Ось мікс із запитань, що ставить учитель під час різних завдань:

  • Хто підказав М. Гоголю сюжет комедії «Ревізор»?
  • Коли було створено комедію?
  • У чому особливості комедії як жанру драми?
  • Чому автор як епіграф використовує народне прислів'я: «На зеркало неча пенять, коли рожа крива» («В нього пика бридка, а він на дзеркало наріка»)?
  • На прем'єрі «Ревізора» був імператор Микола І. Він аплодував, тоді як чиновники голосно обурювались, що М. Гоголь осоромив Росію. Поясніть поведінку Миколи І та чиновників.
  • Навіщо автор використовує прізвища, що характеризують особу?
  • Чому автор починає п’єсу безпосередньо із зав’язки?
  • Розгляньте ілюстрації до твору. Які риси Хлестакова підкреслюють художники?
  • Чим, на вашу думку, закінчиться приїзд справжнього ревізора? Відповідь аргументуйте.

Посібник, що створила Оксана Бушакова, учителька зарубіжної літератури Могилів-Подільського НВК: загальноосвітня школи І–ІІІ ступенів № 4 – ліцей, вміщує ще багато цікавих вправ з ілюстраціями й текстом.

Отримувати анонси про вебінари, майстер-класи, тренінги та авторські розробки уроків можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.
Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  та «Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка» можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці

Опубліковано 2019-02-21 16:37:00

Останні новини

Нашого цвіту – по всьому світу! Українки із 27 країн приїхали на Асамблею

Нашого цвіту – по всьому світу! Українки із 27 країн приїхали на Асамблею

Читати

Ще раз про критичне мислення, або Як активізувати мисленнєву діяльність учнів

Ще раз про критичне мислення, або Як активізувати мисленнєву діяльність учнів

Читати

Сигнал зі 100 000 дитячих мрій запустить у Всесвіт Український космічний центр

Сигнал зі 100 000 дитячих мрій запустить у Всесвіт Український космічний центр

Читати