«Абсурд» як центральна категорія нової театральної естетики

«Абсурд» як центральна категорія нової театральної естетики

Урок-дослідження за п᾽єсою Ежена Йонеско «Носороги»

Урок, розміщений у «Всесвітній літературі в сучасній школі» (3, 2019), допоможе розглянути значення драми абсурду, зіставити метафори перетворення особистості на комаху (Ф. Кафка «Перевтілення»), пошесті чуми («Чума» А. Камю) та масового перетворення людей на носорогів («Носороги» Е. Йонеско).

Разом з учнями ви знайдете відповіді на запитання, зокрема:

  • як Е. Йонеско розкрив динаміку росту «внутрішнього чудовиська», його остаточну перемогу над цивілізованою і гуманною особистістю?
  • що допомагає герою п’єси зберегти людську сутність?
  • які інакомовні значення має сюжет про пошесть «оносороження»?

Світлана Дворнік, викладач зарубіжної літератури Полтавського базового медичного коледжу вчитель-методист, пропонує на уроці-дослідженні використати картки із проблемними запитаннями, схеми компаративного аналізу тощо.

Отримувати анонси про вебінари, майстер-класи, тренінги та авторські розробки уроків можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  та «Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка» можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою vsesvitka@ukr.net чи повідомлення у Фейсбуці.

Опубліковано 2019-03-13 17:30:00

Останні новини

Фізична географія Євразії

Фізична географія Євразії

Читати

21 березня – Всесвітній день поезії

21 березня – Всесвітній день поезії

Читати

Роль В. Шекспіра в розвитку англійської літератури і світового мистецтва

Роль В. Шекспіра в розвитку англійської літератури і світового мистецтва

Читати