Для подолання кадрового голоду на вихователів уряд має знайти додаткові 25 мільярдів гривень

Для подолання кадрового голоду на вихователів уряд має знайти додаткові 25 мільярдів гривень

Моніторинг якості початкової освіти, що відстежує розвиток математичної та читацької грамотності серед 4-класників, показує – дошкільна освіта позитивно впливає на розвиток саме математичної успішності учнів. Однак нині знайти вихователів у садки проблематично, адже  вони отримують одну з найменших зарплат серед освітян. Потрібна реформа оплати праці, що вирівняє такий дисбаланс та підвищить зарплату всіх педагогів. Про це розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час робочої поїздки у місто Черкаси 27 червня 2019 року, повідомляє МОНУ.

«Виявляється,  діти, які здобули дошкільну освіту, мають значно вищий рівень математичної грамотності, ніж ті, що не відвідували дитсадків. І це свідчить про те, що наша робота над створенням додаткових місць у дошкіллі – це правильна політика. Коли прийшов уряд Гройсмана, у нас черга становила орієнтовно 96 тисяч дітей. Тепер у черзі 33 тисячі дітей. Тобто ми скоротили чергу втричі й за цей час разом з органами місцевого самоврядування створили 72 тисячі місць у садочках», – зазначила Лілія Гриневич.  

Вона підкреслила, що наразі збільшується кадровий голод на вихователів, адже відповідно до тарифної сітки вони є одними із найменш оплачуваних категорій педпрацівників. 

«Потрібно відходити від єдиної тарифної сітки, яка породжує величезну різницю в оплаті праці між молодими і досвідченими вчителями, між дошкільниками, майстрами та вчителями. Ми не лише загалом підвищуємо зарплату, а й вирівняємо ці величезні дисбаланси. Загалом для цього на наступний рік уряд має знайти додаткові 25 млрд грн», – пояснила міністр.

Крім того, нагадала Лілія Гриневич,  за ці три роки заробітна плата освітян зросла на 80-85% залежно від категорії.

Опубліковано 2019-06-30 09:49:00

Останні новини

МОН не переводить школи на обов’язкову дистанційну форму навчання, – Любомира Мандзій (відео)

МОН не переводить школи на обов’язкову дистанційну форму навчання, – Любомира Мандзій (відео)

Читати

Як організувати психолого-педагогічний консиліум щодо особливих освітніх потреб дитини. МОН надало рекомендації

Як організувати психолого-педагогічний консиліум щодо особливих освітніх потреб дитини. МОН надало рекомендації

Читати

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній