Для керівників і педагогів НУШ розроблять курс про компетентнісний підхід в освіті. МОН підписало меморандум

Для керівників і педагогів НУШ розроблять курс про компетентнісний підхід в освіті. МОН підписало меморандум

Компанія Visa приєдналася до партнерів МОН, які допомагають підвищувати фінансову грамотність та розвивати підприємливість в українських закладах освіти. Відповідний меморандум було підписано між МОН та Visa. Про це повідодмляє Міністерство освіти і науки України.

Зокрема, сторони планують спільно готувати, вдосконалювати та впроваджувати  освітні програми для учнів і вчителів у школах, для педпрацівників та студентів у педагогічних вишах. Також передбачається проведення заходів для студентів та викладачів, підготовка матеріалів для закладів освіти тощо.

«Важливо, що наша співпраця передбачає розвиток компетенцій не лише в учнівської молоді, а й у вчителів – зокрема й тих, які працюють у межах Нової української школи. Це допоможе в подальшому сформувати наскрізні компетенції учнів щодо підприємливості та фінансової грамотності. Ресурс, який дає наша співпраця з Visa, повністю спрямований на отримання позитивного соціального ефекту», – наголосив заступник міністра освіти і науки Вадим Карандій.

Першим спільним процесом стане участь Visa у розробці онлайнкомпоненту курсу для вчителів про компетентнісний підхід в освіті. Курс розробляється для керівників шкіл та педагогів Нової української школи – як вчителів початкових класів, так і вчителів-предметників.

В основу курсу, розробленого за фінансової та організаційної підтримки Європейського фонду освіти, покладено три європейські рамки компетентностей:

  • Європейську рамку компетентності підприємливості (EntreComp),
  • Європейську рамку цифрової компетентності громадян 2.1 (DigComp 2.1),
  • Рамку компетентностей для демократичної культури Ради Європи (RF CDC).

«Ми високо цінуємо можливість підтримати зусилля МОН, спрямовані на подальше сприяння розвитку підприємливості та фінансової грамотності в Україні. Цей Меморандум про взаєморозуміння відображає наше спільне бачення дій, які слід вжити для забезпечення зростання фінансової грамотності та фінансової інклюзії громадян України», – зазначила Віра Платонова, старший віце-президент і директор регіонального розвитку підрозділу компанії Visa в країнах СНД та Південно-Східної Європи.

Довідково: За результатами досліджень, проведених Visa , українці оцінюють власну фінансову грамотність на рівні 3,13 балів за 5-ти бальною шкалою. При цьому 86% опитаних мають бажання отримувати додаткову інформацію для підвищення своєї фінансової грамотності, особливо щодо вибору вигідних і надійних способів заощаджень, схеми розрахунку податків та соціальних виплат.

Згідно з останніми даними Світового банку , 37% українців знаходяться поза межами фінансової системи, тобто не мають жодного банківського рахунку. Частка людей, які активно користуються інтернет- та мобільним банкінгом, в Україні у 7-8 разів нижча, ніж у Польщі та США. 


Отримувати анонси про вебінари, майстер-класи, тренінги та авторські розробки уроків можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  та «Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка» можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою osvitaukrainy@ukr.net  чи повідомлення у Фейсбуці

Переглянути проморолики, замовити відео вебінарів + додаткові матеріали + сертифікат можна натиснувши на банер.

Опубліковано 2019-08-09 17:00:00

Останні новини

Уроки з власним ароматом

Уроки з власним ароматом

Читати

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Дидактичний мультимедійний контент для початкової школи «KM MEDIA Еd Рrofi» – сучасний вітчизняний електронний засіб навчання

Читати

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство

Читати