МОНУ оприлюднило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів з інтегрованого курсу «Мова та література корінного народу, національної меншини»

МОНУ оприлюднило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів з інтегрованого курсу «Мова та література корінного народу, національної меншини»

Міністерство освіти і науки України оприлюднило Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів  навчання учнів 10-11 класів з інтегрованого курсу «Мова та література корінного народу, національної меншини» для закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами корінних народів або національних меншин. У «Всесвітній літературі в сучасній школі» (№ 9, 2018) надрукований повний текст документа. Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Поточне оцінювання.Рекомендується здійснювати фронтальне та індивідуальне оцінювання основних видів навчальної діяльності, які визначені програмою: аудіювання і читання з тестовими завданнями, діалогічне мовлення під час обговорення проблемних питань, літературних творів; усне монологічне мовлення (розгорнуті відповіді на запитання, виступ, презентація та інше). Під час виставлення поточних оцінок враховується і вміння учнів працювати самостійно з навчальним матеріалом, у парах і групах у взаємодії з однокласниками під час розв’язання навчальних проблем (1 додатковий бал у оцінюванні певної роботи). Тематична оцінка визначається на основі поточних оцінок (середній арифметичний показник).

МОН рекомендує використовувати прийоми формувального оцінювання: визначення мети і цілей діяльності, прогнозування результатів, обговорення обсягу роботи одиниць та критеріїв оцінювання, колективне обговорення результатів діяльності, самооцінювання, можливість покращити свій результат. Такі підходи запобігають виставленню поточних оцінок за окремі лаконічні відповіді під час фронтального опитування, які об’єктивно не виявляють рівнів навчальних досягнень учнів.

Контрольне оцінювання умінь мовленнєвої діяльності рекомендовано проводити шляхом:

  • аудіювання – один раз на рік (1 півріччя);
  • читання мовчки – один раз на рік (2 півріччя);
  • письмове монологічне мовлення (письмове есе) – чотири рази на рік (наприкінці кожної чверті).

Отримувати анонси про всі авторські розробки можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА –  науково-методичний журнал у Фейсбуці.

 

Опубліковано 2018-09-30 10:44:00

Останні новини

Якби Том Сойєр навчався у вашому класі

Якби Том Сойєр навчався у вашому класі

Читати

Упізнай письменника та згадай ім'я героя. Як пограти на уроці

Упізнай письменника та згадай ім'я героя. Як пограти на уроці

Читати

Сальвадор Далі як «ілюстратор» літератури модернізму ХХ століття

Сальвадор Далі як «ілюстратор» літератури модернізму ХХ століття

Читати