Організація дистанційного навчання. ГО «Смарт освіта» та МОН підготували посібник

Організація дистанційного навчання. ГО «Смарт освіта» та МОН підготували посібник

Посібник охоплює огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотний зв'язок з учнями, а також містить поради щодо особливостей оцінювання та контролю під час карантину.

Посібник, підготовлений ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, стане у пригоді для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі,  – зазначає МОНУ на своєму сайті.

“Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже два місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі та вчительки прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став не лише викликом, а й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів/учительок-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – наголосила співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

Наразі Міністерство освіти і науки України працює над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документа.

Посібник складається з двох частин:

  • загальні принципи та інструменти дистанційного навчання;
  • методичні рекомендації з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи.

У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів, таких як Moodlе, Google Classroom, Zoom тощо. У посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання, а також рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності і запобігання списування в дистанційному навчанні.

У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Прочитати та завантажити:

 

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує документ відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Опубліковано 2020-05-11 11:40:00

Останні новини

Біблія. Старий Завіт. Морально-Філософський зміст сюжетів та образів

Біблія. Старий Завіт. Морально-Філософський зміст сюжетів та образів

Читати

Гамлет – вічний образ світової літератури

Гамлет – вічний образ світової літератури

Читати

Засоби для навчання дітей з ООП в інклюзивних групах дитсадків забезпечуються державним коштом

Засоби для навчання дітей з ООП в інклюзивних групах дитсадків забезпечуються державним коштом

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній