МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти. Документ визначає механізм забезпечення здобуття загальної середньої освіти за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами в закладах загальної середньої освіти.

Планується спрощення процедур організації дистанційного навчання для закладів освіти і здобувачів освіти, які бажають навчатися дистанційно. У тексті проєкту акта враховано особливості дистанційного навчання під час карантину, а також передбачено умови для реалізації змішаного навчання. Проєктом акта не передбачено положення щодо оплати праці, наповнюваності класів (груп), штатного розпису, оскільки ці питання належать до предмета регулювання інших нормативних актів, йдеться на сайті МОН.

Так, зокрема, у документі зазначено, що дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти та має забезпечувати виконання суб’єктами дистанційного навчання державних стандартів освіти. У разі потреби дистанційне навчання може організовуватися за індивідуальним навчальним планом.

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні (у тому числі практичні, лабораторні) заняття,  вебінари, онлайн-форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проєктну діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).

Організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію суб’єктів дистанційного навчання, з використанням форм індивідуальної та колективної навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також здійснення ними самоконтролю під час навчання. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних та корекційно-розвиткових занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимі.

Педагогічні працівники самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення навчальних занять. Проте не менш як 50 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, має бути в синхронному режимі.

Педагогічна рада схвалює використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), сервісів, інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання, щоб забезпечити єдиний підхід до створення електронного освітнього середовища.

Пропозиції та зауваження до проєкту МОН просить надсилати до 21 липня 2020 року на е-пошту storchak@mon.gov.ua з темою повідомлення «Громадське обговорення».

 

Отримувати анонси про вебінари, майстер-класи, тренінги та авторські розробки уроків можна на нашій сторінці ВСЕСВІТКА – науково-методичний журнал у Фейсбуці.

Передплатити/придбати  «Всесвітню літературу в сучасній школі»  та «Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка» можна у рубриці "Передплата", а також, звернувшись за телефонами: 067-952-3476, 050-737-4696, або надіславши запит електронною поштою osvitaukrainy@ukr.net  чи повідомлення у Фейсбуці.  Переглянути проморолики, замовити відео вебінарів + додаткові матеріали + сертифікат можна натиснувши на банер. 

Опубліковано 2020-06-22 18:43:00

Останні новини

НУШ: критерії оцінювання. Міністерство пропонує для громадського обговорення проєкт наказу

НУШ: критерії оцінювання. Міністерство пропонує для громадського обговорення проєкт наказу

Читати

МОН не переводить школи на обов’язкову дистанційну форму навчання, – Любомира Мандзій (відео)

МОН не переводить школи на обов’язкову дистанційну форму навчання, – Любомира Мандзій (відео)

Читати

Як організувати психолого-педагогічний консиліум щодо особливих освітніх потреб дитини. МОН надало рекомендації

Як організувати психолого-педагогічний консиліум щодо особливих освітніх потреб дитини. МОН надало рекомендації

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній