Як спростувати міф про «кінець географії», або Перший урок без шаблонів

Як спростувати міф про «кінець географії», або Перший урок без шаблонів

Реєстрацію завершено. Щоб замовити відео + матеріали + сертифікат, заповніть форму на цій сторінці↓

Ми дедалі частіше чуємо про те, що географія втрачає своє значення, що географічні відомості можна легко знайти в інтернеті. Як наслідок – виникає небезпечне питання: тож для чого тоді вчити географію? Як пояснити школярам, чому географія важлива? Це завжди особливо актуально на початку нового навчального року, коли вчитель на першому уроці має розкрити значення географічних знань…
Під час вебінару ми поговоримо про місце географії в сучасному світі, її роль у шкільній освіті України та інших країн, про значення географічних знань і вмінь у життєдіяльності людини, виходячи за межі усталених фраз і шаблонів, про те, як зробити вивчення географії цікавим і корисним як для учнів, так і вчителів. І, зрозуміло, разом спробуємо спростувати міф про «кінець географії» та побачити, які географічні знання ховаються у багатьох сферах нашого повсякдення.

У програмі:

  • географія та географи навколо нас: місце географії у сучасному світі;
  • мінімум географічних знань та міжнародна хартія з географічної освіти; 
  • дорожня карта для географічної освіти XXI століття: досвід навчання в зарубіжних країнах;
  • виклики вивчення/навчання суспільної географії;
  • що нам робити: від географічних описів та енциклопедій до розуміння географічних процесів у повсякденному житті. 

Разом із відео ви отримаєте:

  1. Презентацію від ведучого з інтерактивними посиланнями.
  2. Добірку матеріалів «Місце географії в сучасному світі».  
  3. Позитивні емоції та натхнення навчати географії.
  4. Сертифікат (дві академічні години).

Автор: Костянтин МЕЗЕНЦЕВ, завідувач кафедри економічної та соціальної географії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор географічних наук, професор, голова Київського відділу Українського географічного товариства

Також дивитись: 
5 інтерактивних сервісів для уроку географії: покроковий практикум
Країнознавчі образи Індії. Змінюємо стереотипи?!
Цікавий урок географії: три ефективні прийоми
Смартфон на уроці географії, або П'ять кроків до опанування тестових технологій
Металургія та машинобудування України: чи є ще порох у порохівницях?
Мультимедійна презентація в сучасній географічній освіті та науці
10 лайфхаків для нестандартного уроку географії, або Як зацікавити покоління Z

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує документ відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Опубліковано 2020-08-28 16:38:00

Перевірка документів

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує документ відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Щоб переконатись у чинності документа, скористайтесь перевіркою.

Перевірка документів

Останні новини

Гамлет – вічний образ світової літератури

Гамлет – вічний образ світової літератури

Читати

Засоби для навчання дітей з ООП в інклюзивних групах дитсадків забезпечуються державним коштом

Засоби для навчання дітей з ООП в інклюзивних групах дитсадків забезпечуються державним коштом

Читати

МОН: фінансування освіти збільшиться на 34 мільярди

МОН: фінансування освіти збільшиться на 34 мільярди

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній