Формування фонологічного компонента мовлення, або Чому важливо вчити дітей чути, розрізняти та правильно вимовляти звуки

Формування фонологічного компонента мовлення, або Чому важливо вчити дітей чути, розрізняти та правильно вимовляти звуки

Щоб замовити відео вебінару, додаткові матеріали та отримати сертифікат, заповніть форму на цій сторінці

У програмі:

  1. Із чого складається «завод з виробництва звуків».
  2. Класифікація звуків української мови.
  3. Види порушень звуковимови.

Ви дізнаєтесь:

  • у чому полягають відмінності між фонемою та звуком;
  • якими є функції фонематичної системи;
  • про багаторівневий процес фонемного розпізнавання;
  • що таке фонетичний, фонематичний і мовленнєвий слух;
  • якою є послідовність розвитку фонематичних процесів в онтогенезі;
  • про види фонематичного аналізу та важливість дотримання їх послідовності під час роботи з дітьми;
  • як формувати фонологічний компонент мовленнєвої діяльності за умов порушеного усного та писемного мовлення.

Ви навчитесь:

  • виявляти «пошкоджений» фонематичний процес і визначати шляхи його компенсації;
  • прийомів постановки основних груп звуків;
  • багатоваріативно використовувати в роботі слова-пароніми;
  • ефективно застосовувати фонетичні абетки та звукові підказки;
  • запобігати порушенням читання та письма у дошкільнят.

Ви отримаєте:

  • презентацію від ведучої;
  • авторські статті з проблем діагностики дислалій і дизартрій та фонологічного компонента;
  • відеозапис вебінару;
  • сертифікат про підвищення кваліфікації (дві академічні години).

Авторка вебінару: Юлія РІБЦУН, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, вчителька-логопединя, дефектологиня, дипломована психологиня 

Усі  вебінари:  замовити  відео + додаткові  матеріали + сертифікат

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує документ відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Опубліковано 2021-03-14 15:23:00

Перевірка документів

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує документ відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Щоб переконатись у чинності документа, скористайтесь перевіркою.

Перевірка документів

Останні новини

Початкова школа: МОН затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання

Початкова школа: МОН затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання

Читати

75 модельних навчальних програм для базової середньої освіти отримали гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

75 модельних навчальних програм для базової середньої освіти отримали гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

Читати

МОН надало рекомендації щодо створення Плану роботи ЗДО

МОН надало рекомендації щодо створення Плану роботи ЗДО

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній