ДСЯО розпочне пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти, – Руслан Гурак

ДСЯО розпочне пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти, – Руслан Гурак

20 травня 2021 року відбулося засідання колегії Державної служби якості освіти України, на якому підсумовано результати першого півріччя діяльності та схвалено стратегічно важливі рішення на найближчі місяці, повідомляє сайт ДСЯО України.

«Служба ініціює прийняття нормативно-правових актів, що дасть змогу розпочати пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти. Оцінювання управлінських та освітніх процесів у школах вже дає позитивні результати. На їх основі втілюються нові підходи до підвищення якості освіти, зокрема й технічне забезпечення, яке дасть змогу автоматизувати більшість процесів збирання, оброблення та аналізу даних про організацію освітнього процесу в школах», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти України.

Щоб узяти участь у вебінарі або замовити відео + додаткові матеріали + сертифікат, натисність на банер та зареєструйтесь на сайті

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує сертифікат відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

У цьому півріччі проведено майже сто інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти та виокремлено такі тенденції:

  • школи дедалі більше уваги приділяють безпеці та комфорту дітей, розуміючи важливість освітнього простору для забезпечення якості освіти;
  • вчителі адаптують навчальні програми до особливостей кожного конкретного класу, здебільшого застосовують види робіт, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями, будують свою роботу на принципах педагогіки партнерства;
  • цифрові інструменти стають невід’ємною складовою організації якісного освітнього процесу.

У ході підготовки до проведення третього етапу сертифікації педагогічних працівників Службою оновлено методику вивчення практичного досвіду роботи вчителів, яку схвалено колегією. Документ містить докладний опис проведення дистанційного спостереження, щоб максимально об’єктивно оцінити діяльність педагогічного працівника за п’ятнадцятьма професійними компетентностями.

Також колегія Служби розглянула і схвалила низку заходів, спрямованих на імплементацію положень статті 44 Закону України «Про освіту» щодо акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти.

Читайте також:

Щоб узяти участь у вебінарі або замовити відео + додаткові матеріали + сертифікат, натисність на банер та зареєструйтесь на сайті

Кожний учасник вебінарів, курсів, практикумів, тренінгів тощо, проведених ІВА «Освіта України» на підставі КВЕД 85.59 Освіта (діяльність з додаткової підготовки з певної дисципліни; діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації), отримує сертифікат відповідно до вимог пункту 13 «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

АКЦІЇ ВІД РЕДАКЦІЇ!

Опубліковано 2021-05-24 11:30:00

Останні новини

Емпатія сприяє розвитку креативності у дітей

Емпатія сприяє розвитку креативності у дітей

Читати

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Казка за казкою, або Вчимо дошкільнят виявляти творчі здібності у театралізованій діяльності

Читати

Уряд дозволив використовувати залишки субвенції для оновлення харчоблоків закладів освіти

Уряд дозволив використовувати залишки субвенції для оновлення харчоблоків закладів освіти

Читати

Кошик
  • Цифровий
  • Паперовий
грн.
Ваш кошик порожній